fredag



Hej på er!

Fredagen är kommen, så härligt. Solen är framme och det väntas att bli 30 grader i dag. Perfekt!

Klockan ringde 06.10 i morse, som en zombie klev jag upp och började med tvätten för att bli klar lagom till 12. Har även hunnit med att städa av köket, sprungigt ärenden på stan åt min Vmamma och är nu hemma igen och väntar på den sista maskinen tvätt. Bra jenny! Så vid 12 kommer Sara hit så ska vi åka och hämta upp hennes mamma och väninna. Sara och hennes mamma åker till sara för att börja med midsommar maten och jag och Mari-ann åker till IKEA och sen ska jag ta henne till converse affären. Sen ska jag hem och göra mig i ordning, och lte oplanerat ska jag hjälpa min Vmamma med att lämna något någonstans så efter det åker jag ut till Sara för att fira en tidig midsommar. Åh känner att jag kommer få matkoma redan nu.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0