FÖR ATT VÄRLDENS BÄSTA LILLEBROR HAR TAGIT STUDENTEN!!!

Detta inlägg är tillägnat till min älskade lillebror min andra halva, min bästa vän, mitt allt!




FÖR ATT VÄRLDENS BÄSTA OCH FINASTE LILLEBROR HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD DU ÄR BRA! Idag höjer jag glaset för dig älskade lillebror! SKÅÅÅL! Jag älskar dig♥

ÄLSKADE LILLEBROR


När du nu står och läser detta så är det på din studentdag. Troligtvis har du precis kommit hem från en runda på stan och står nu lite smålullig och läser detta. Men jag lovar dig då är allt i sin ordning. Det gör ont i hjärtat och det är med sorg och gråten i halsen som jag skriver detta brev hade så gärna velat vara med dig på din stora dag, se dig springa ut av lycka och att se dig vara finast på balen. Vilket jag vet att du kommer att vara.  För mig är du inte bara en lillebror, för mig har du alltid varit en bästa vän och min andra halva. Du har alltid funnits där för mig och du är alltid där för mig oavsett vad. Du kan få mig att le och skratta tills jag ligger dubbelt, du kan reta mig tills jag blir tokig men på ett sett gillar jag det för att det är du. Jag kommer ihåg när vi var små hur mycket vi bråkade och tjafsade men på ett sätt så är det så syskon gör antar jag och vi gjorde det med kärlek. Men nu när vi båda har blivit äldre och mer mogna så har vi kommit varandra ännu närmre och det är guld värt för mig.  När det kommer till skolan så har du alltid varit den som har fått kämpa mest av oss, men du är också den som har varit smartast av oss och jag har alltid känt mig snäppet trögare när du kommer med dina smarta idéer eller vad det nu är. Och jag minns så väl förra året då de var min tur att ta studenten och jag kom hem och hade haft IG på alla matte b prov men om jag klarade slut testet så fick jag G i kursen. Vi satt ute på vår terrass och du försökte förklara för mig hur man räknade ut de olika uppgifterna och jag satt där som ett frågetecken och fattade inget av det du sa, men efter att du förklarat för mig för hundradegången så förstod jag lite smått. Och ja jag klarade testet och gick hem med ett G i matte b och det var tack vara dig! Jag har alltid beundrat dig för det du har åstadkommit, och för att du är du. Du anar inte hur stolt jag är över dig.  Jag kan knappt fatta att tiden går så fort att det nu är din tur att ta studenten och att ge dig ut i livet. Du har alltid sagt att du vill bli ingenjör av något slag, och de gör du rätt i du har verkligen kapacitet till det så det ska du inte slösa bort. Du är en stark person med stark vilja och du vet precis vad du vill och om du vill något så gör du det, du har fått kämpa i uppförsbacke hela tiden men du klarar allt och du har imponerat på många inte bara på mig, du bara växer i mina ögon för varje dag som går. Det är de som gör mig ännu mer stolt, och att du vet vad du vill bli, du viste precis och själv har jag ingen aning om vad jag vill bli eller vad jag ska göra.  Det är så starkt av dig att börja plugga direkt efter skolan, och jag hoppas att du kommer in på den skolan du vill och att du kommer att trivas som fisken i vattnet, men dock så måste du komma hem och hälsa på (ofta) eller så får du räkna med ett ex antal besök av din syster.  Som du vet så har jag ingen aning av vad jag skulle ge dig i present och när man frågade dig så fick man inget redigt svar som hjälpte direkt, men när du kommit på det så får du gärna säga till. Men jag ville i alla fall ge dig något så länge, det är inte mycket men en sak i alla fall, hittade denna söta nallen som du kan ha med dig dit du nu ska flytta och krama om den när du saknar mig sådär extra mycket för då känner jag det ända hit bort de lovar jag. Men dit jag vill komma är att jag är så himla stolt för allt de du har åstadkommit genom åren, jag är så stolt och tacksam att få ha dig som bror.

 

Alla mina tankar går till dig i dag älskade lillebror. Jag önskar dig en underbar dag, som du spenderar med de människorna som du tycker om och festar till det ordentligt för studenten är något man ska fira rejält, gör det till en dag som du kan minnas för livet.

Du vet hur mycket jag hade velat vara med dig just nu på denna dag men du har så många andra fina människor omkring dig idag som är med dig och firar.  Glöm inte att du är en person som jag ser upp till, som jag saknar, du har ett hjärta av guld, du är älskad av så många och du kommer att komma långt i livet, jag önskar dig all lycka och så mycket mer lillebror. För mig är du guld värd. Inget kan ta ifrån oss vår relation som vi har, alla minnen vi har tillsammans och allt som väntar oss framöver. Jag kommer alltid att stå vid din sida, nu, idag, i morgon,  för alltid.

Jag älskar dig och sänder dig tonvis med kärlek!

Pussar & Kramar

/Din syster Jenny




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kunde inte läsa det för jag börja böla när jag såg bilderna bara :') :P Lite patetisk! haha!:P <3

2011-06-15 @ 01:43:24
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: angelica

va fint du skriver!

sitter här och gråter som ett litet barn. Jag förstår inte hur du står ut med att inte kunna vara hemma på hans student!

Starkt av dig!

Han kommer älska det du skrivit!

<3

2011-06-15 @ 02:07:51
URL: http://angelicaiamerika.blogg.se/
Postat av: Papi

Kram gumman , morgon här hemma i Sverige nu "lilleman" stilig värre ska precis köra iväg han till Nikola på champagne-frukost :) så nu börjar dagen. Kram kram vi ses på Skype senare idag , fint du skriver gumman <3

2011-06-15 @ 07:43:17
Postat av: Lisa

Jag ska fota honom och Tilda till balen så då kan du få se lite fina kort på honom! Förstår de måste va jobbigt å inte va hemma en sån här dag! Kram :)

2011-06-15 @ 08:06:58
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Emma

Sitter oxå o läser o tårar som trillar ner för kinden....lovar ge honom en BAAAAAAMSE Extra kram från dej till honom ieftermiddag....!!!! förstår att du är otroligt stolt över honom....precis som han är över dej hjärtat som tagit klivet ut i livet med SPRÅNG...:))))



FÖrstår att det känns tungt o inte vara med...:((



Du är så fin gumman....!!!!



love you...!!!!!!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2011-06-15 @ 10:02:31
Postat av: Mami

mamma sittere & gråter just nu av ditt fina brev älskar dig & saknar dig så mycket kram gråt kram gråt... Mamma

2011-06-15 @ 12:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0