en aning lugnare

Oj oj har lugnat ner mig lite efter allt lyckorus, men ack så glad jag är. Körde iväg C till en kompis för någon timme sen för att sen åka vidare på skoldans. Själv sitter jag nu här på mitt rum och tänkte ta en promenad men har blivit värsta ovädret, regnar dock inte men är väl bara en tidsfråga innan de gör det med, de har även lovat åska. Buuuhh men iallafall jag ska snart bege mig till Starbucks för att möta upp Sara, hennes mamma och hennes vännina. väldans trevligt här ska det planeras inför morgondagens midsommarfirande.

Och för er som är intresserade så kommer jag och linnis bo på Yotel på manhattan och rummet kommer att se ut såhär, mycket trevligt. Åh kan man längta mer, ge mig juli♥ Är så galet glad att få spendera 5 dagar med min fina Paulinn, jag är så stolt att du tar dig mod att åka själv och de värmer i hjärtat att du kommer för att hälsa på mig, ingen är lyckligare än jag att jag ska få träffa dig min fina vän.




Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linnis

Ah dina ord värmer hjärtat! Hihi jag är med stolt, jag kommer virra runt som en höna & mitt hjärta kommer vara i halsgropen så mkt som det kommer att hoppa, både för att jag kommer vara hur nervös som helst men också för att jag ska få träffa dig! Du är extremt saknad! ♥

2011-06-10 @ 06:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0