Onsdag kväll

Godkväll!

Efter att ha slutat jobba blev det en härlig långpromenad med Silvia, dock var det tunga steg i dag så sjukt fuktigt ute. Men vi tog oss ändå ann 1h och 30 min. Annars har jag spenderat kvällen hemma helt själv, kollat på pippi på dom sju haven, har verkligen snurrat in mig på barnfilmer, attans så bra det är.

Hade nyss ett samtal med fina Sara över telefonen, pratade först lite allmänt och kom sedan in på vad som händer i Sverige. Ja man blir rent ut sagt förbannad av att läsa att någon jävla idiot kört full och narkotika påverkad och kört ihjäl ett 2 årigt barn och då familjen redan mist sin sån tidigare i år och han blev mördad. Det är så sjukt så jag blir gråt färdig. Va är det för människa som gör så, helt hjärtlöst om ni frågar mig. Och så var det den 18 killen som helt oskyldigt bli knivhuggen till döds och lika sjukt är de att en människa helt bara utan orsak går fram och dödar en annan människa, fy fan. Dessa människor har ju fan problem, väx upp och bete sig som vanligt folk verkar vara jävligt svårt. Och Sara kände tydligen killens storebror inte jätte bra men ändå och jag inte en aning om vem killen va och det spelar ingen roll det är lika tragiskt ändå och jag får fan gåshud av att tänka på att de går runt psykskadade människor där ute. Sen att han blir häktad för DRÅP?!?! man bara va? Han har mördat en människa, och häktad för dråp som är en lindrigare form av mord. Kan fan vara det sjukaste jag läst. Lindrigt att mörda en kille med kniv, jaha så man måste mörda någon genom att skjuta han eller ta fram motorsågen för att det ska klassas som mord eller? Vad fan lever vi i för värld ?det är inte något jävla TV spel vi lever i. Och så läser man på aftonbladet så står det att åklagaren nämt att han kan försöka skada utredningen och söka upp vittnen för att undanröja bevis. Och rätten häktar han för dråp, sinnes! Vill bara lägga mig på marken och skrika. Hoppas iallafall att de öppnar ögonen för verkligheten och inser vad som hänt och när han väl får sin dom så kan han sitta där på livstid, sådana människor ska inte gå fria. Detta är så sjukt att ens behöva läsa, det är vedervärdigt vart är världen påväg egentligen?

Ägnar en tanke till alla nära och kära som kände den 2 åriga flickan och killen i Hässelby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0