Torsdag

Han har gjort det igen, han slutar aldrig förvåna mig och jag blir lika stolt varje gång. Prata självklart om min kära lillebror som inte är så liten längre, nu är det hans tur att bli stor, gå sin egen väg i livet och uppfylla sina drömar. Han fick reda på idag att han kom in på Luleås tekniska universitet, på Civillinjengör Datatekniker linjen. Galet stolt och så glad för hans skull och det bästa av allt är att det är min egna bror♥. Det ända tråkiga är att han flyttar 135 mil ifrån mig i 5 år men jag fortfarande inte sluta att vara så stolt och glad för hans skull. Du är grym! Älskar dig


Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh grattis till brorsan! :D Guud vad roligt! :D

2011-07-15 @ 06:04:55
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0