Tisdag

Nyss hemkommen! Pluggade in mina ipods hörlurar i öronen och begav mig ut på en powerwalk i 1h. Termometern visade 30 grader innan jag gick ut och det var lika kvavt som i en bastu. Så helt dränkt i svett när jag nådde dörkarmen, nästan iallafall. Men det var redigt skönt att få gå en runda helt själv, rensa tankarna lite och traska på i sin egen takt. Gick förbi downtown på vägen hem och såg två utomhus konserter, något klassiskt skulle jag tippa på. Både barn och vuxna satt på filtar i gräset, eller i en sån solstol som man har på stranden. Såg himmla mysigt ut, är väldigt mycket liv och rörelse nu under sommaren härligt att se. När jag gick förbi parken påvägen ner såg  jag en skylt att det var konsert där med på torsdag så kanske ska försöka svänga förbi en runda, kan ju vara trevligt! Annars da? jo endast 8 dagar till U2 konserten med Sara, 9 dagar till Rihanna konserten med Rita och Linda och endast 2 veckor tills vännen min kommer. Kalasbra!

Nu ska jag sova är en dag i morgon med.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0