Tisdag


Sitter här i köket och skypar med Paulinn, helt sjukt om en vecka är hon hos mig och ingen är gladare än jag! Städpersonalen har varit här idag så nu är det rent och fräsht i huset. Ska snart ta och möta upp Silvia för en promenad i parken medans tvätten rullar. Sen blir det hem och bädda sängarna och fixa med den sista tvätten innan det är dags för att laga mat.

Sen måste jag bara påpeka att ni är väldigt dåliga på att kommentera, fy skäms! ;)

Ha en bra dag för det ska jag ha!

Puss

Kommentarer
Postat av: Paulinn

Hihi nu passar jag på att kommentera när du är på toa. Jo jag är lika glad som dig, för snart är jag hos dig =)Puss hjärtat <3

2011-07-19 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0