Söndag



Igår hade jag Jessica på besök, vi tog en tur till Bridgewater Mall strosade runt där och tog en fika och fick med mig en bh hem från victoria´s secret! Åkte hem till mig efteråt och lämnade bilen och sakerna här och tog promenaden ner till downtown för en bit mat, vilket blev sushi och efter ett tag kom Sara och gjorde oss sällskap. Blev även en glass på Ritas och sen begav vi oss hem till mig igen och satt och skrattade sönder tills kl närmade sig 1 och det var dags att sova.

Tog en redig sovmorgon idag hur skönt som helst, och sitter nu och väntar på att Sara ska komma så vi kan bege oss ner till downtown för lite kaffe och sen ikväll blir det bio och en bit mat i Bridgewater mall med trevligt sällskap.

Xx

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2011-07-25 @ 04:33:05
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0