Söndag

Hallå hallå!

Redan söndag och helgen har bara sprungit iväg fotare än vad jag ville. Gårdagen spenderades hos Eylen, satt ute på terassen och drack öl, Corona och Heiniken redig öl för en gångs skull. Inget amerikanskt billigt skit som smakar vatten och socker. Där sätt vi och njöt av god musik och bra sällskap tills klockan blev elva och sen promenerade jag hemmåt. Idag har jag varit och fixat naglarna med Sara och Mickaela. Suttit i parken och ätit tjejerna åt Kinesmat och jag tog sushi sedan spenderat kvällen i biosalongen för att se den sista Harry Potter filmen. Mycket bra så den är att rekomendera, dock kanske det hade varit smart att se alla de andra filmerna först, men funkade själv har jag bara sett två men hade nog varit lättare att hänga med om man sett alla. Nu är det iallafall dags för sängen för min del jobb i morgon.

men attans vilken rolig vecka jag har att se fram emot.

Godnatt på er och njut av bilderna nedan!







Var inne på 7eleven och såg att man kunde köpa hårdkokta ägg? snacka om att vara lat om man inte orkar koka ägg själv.



Kommentarer
Postat av: Papi

Färdigkokta ägg , perfekt för Brömme :)

2011-07-19 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0