promenad i skogen



puh blev 1h och 30 minuters promenad med Silvia och hunden. Gick i skogen herre vad varmt trodde jag skulle tuppa av men nej så blev inte fallet. Tog mig en kall dusch och ställde mig sedan i köket för att laga mat tills ikväll, blev grönabönor, broccoli, majs, morötter, lök, räkor och kyckling stekt i soja, vitlök, senap och blandkrydda smarrigt smarrigt. Har nyss skypat med Nicolina för första gången efter snart 7 månader, älskade vän vad skönt att höra din röst. Även Ca och Ola sa hej, härligt att se kända ansikten. Nu ska jag snart ta och äta middag och sen ska jag nog ta en promenad för att fördriva tiden sen blir det en lugn kväll och det blir bestämt en beckfilm i kväll.

Take care

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0