Onsdag



Två och en halvtimmes promenad med Sara i kväll, en dusch och en jordgubb/banan smoothie och jag kommer somna ovaggat i kväll, tro mig. Dagen har varit ofattbart lugn, BARA en maskin tvätt. Här snacka vi lycka! Har annars tagit det lugnt i dag, plockat lite i köket, målat naglarna, avverkat en och annan beckfilm ätit, postat ett brev åt A, skypat med mami&papi, och även kära Paulinn som kommer om endast 20 dagar kan ni fatta? 20 DAGAR! Underbart.

Men men i morgon är det torsdag vilket innebär att det snart är helg igen, oj oj tiden flyger förbi. Mina värdföräldrar ska till Wyoming i helgen, så är bara jag, H och A hemma. Men jag ska ta tåget in till City och checka in Jeffrey Campbell skorna och förhoppningsvis följer ett par med mig hem.

Men nu ska jag dricka upp min smoothie och borst tänderna sen kallar sängen.

Sov gott alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0