Måndag



Måndag och ny vecka, tiden går fort och jag gillar det har massor va roligheter som bara väntar nu en tid framöver. Efter att ha gjort mina vanliga sysslor här hemma kom Sina och hämtade upp mig, gjorde lite ärenden och sen åkte vi hem till henne. Fixade sallad och jag hjälpte henne att packa och lite sånt, hon jobbade nämligen sin sista dag som au pair i dag och åker i morgon men innan hon åker till Tyskland så tar hon 1 månad i Californien. Sådär lagom avis. Känns dock lite sorligt att behöva säga hejdå efter 6 månader man blir liksom lite som en familj. Önskar iallafall henna all lycka i framtiden och jag är glad att få ha träffat både Sina och alla andra underbara tjejer!

Har nu precis ätit middag och städat upp här i köket, ska ta en dusch och sen kommer nog Sara förbi efter att hon har varit på gymet. Hurtig hon är får lite dåligt sammvete för att jag var lat och inte tog en promenad men få ta det i morgon i stället.

Godkväll damer och herrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0