måndag




Igår blev det som sagt dine in theater med Sara, Jessica och hennes kompis. Beställde god mat och kollade på Friends with benefits som var redigt bra. Rekomenderas verkligen. En härlig söndag i bra sällskap helt enkelt.

Idag har varit en vanlig arbetsdag med tvätt, en kille som skulle fixa vattnet ute i trådgården var här i morse och sen nu i eftermiddag kom en och skulle mäta tjejernas rum. Hunnit med att skypa med mamma och pappa, bokat hockeybiljetter till New york Rangers vs. Ottawa tills när mamma och pappa kommer i oktober. Skypat med Paulinn en runda, imorgon kommer hon äntligen efter 7 månader ifrån varandra. Sjukt den lyckan jag känner är obeskrivlig och jag kan inte vänta tills jag får möta upp henne med öppna armar på flyplatsen♥.


Kommentarer
Postat av: madelen

Hej. Jag är ny au pair i new york. Försöka hitta mig lite vänner här runt omkring. Tänkte att de verkar som att du har varit här ett tag. Sugen på en fika och ge mig lite tips på vad man ska göra under de här året? Du kanske kan skicka ett sms till mig isf. Mitt nr är 9143050696

2011-07-26 @ 03:47:37
URL: http://maddeluskans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0