Måndag

godkväll damer som herrar!

Idag bjöds det på 33 grader och solen stekte, fy vad jag önskade att jag hade en pool. Är lika blek som jag var när jag kom hit i december fy så illa. Och nej det går inte att ligga ute i denna värmen utan pool det är alldedes för kvavt och klibbigt. Efter att ha tvättat från 7 på lördagsmorgonen till halv 8 på lördagkvällen så hade jag inte så mycket tvätt i dag. Endast 2 maskiner så efter lite sovmorgon tog jag tag i det och fixade upp det relativt snabbt. Åkte och handlade mat och sen gick jag till Silvia för att gå med henne och deras hund på en promenad. Gjorde därefter lite ärrenden, och spenderade lite pengar självklart. Och kom nu precis hem från en långpromenad med Silvia och Rita, kan inte fatta kl är 11 på kvällen och det är 32 grader och jätte kvavt ute. Och en annan sak som dök upp i mitt huvud på vägen hem var att här i Amerika har det inga gatlysen är svartare än natten, mötte tex en kvinna som var ute med sin hund och hon gick med ficklampa? allvarligt, tycker det är lite dåligt, man ser ju inte ett piss av vart man går eller sätter ner sina fötter. Och sen blir ju helt knäpp av att det är så mörkt nästan så att man börja fantisera och se i syne. Nemen usch bäst och sluta nu, ska hoppa in i duschen och sen sova, i morgon kommer städpersonalen så får lite sällskap här på förmiddagen. Great!

Sov gott eller för er blir det ju mer godmorgon

Xx J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0