Lördag



Hej!

Kvällen i går spenderades med Jessica. Tog en promenad ner till downtown och åt sushi på Fujiyama mama, satte oss sen på starbucks uteservering och tog en kaffe och njöt att det var 27 grader kl halv 11 på kvällen.

Dagen i dag är en jobba dag för mig, C kom hem från Camp i natt och åker iväg i morgon igen till nästa camp i 3 veckor så jag ska tvätta allt i dag. Kan ni tänka er 4 veckors tvätt. Har två stora hockeytrunkar, och en hel säck full med smutstvätt och lakan. Så jag räkna med att få tvätta tills midnatt. Medan den första tvätten gick så tog jag en promenad till downtown för att posta ännu ett kort till lill farmor. Är precis hemkommern nu och det är bara att fortsätta med tvätten. Hoppas att ni har en mer givande dag än mig.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0