Fredag


Klockan är nu 0.35, Sara har precis kört hem och jag ligger i sängen med U2 i hörlurarna. Efter jobbet så gick jag till Linda i 42 grader med känns som 46 och är sjukt kvavt ja det är som en bastu när man går utanför huset. Fick lite bilder och videos från konserten i går. Skönt att någon inte var lika klumpig som jag och fångade den största delen av konserten. Runt 9 mötte jag upp Sara, gick ner till downtown och tog en frappe på Starbucks och utbytte våra tankar i ungefär en och en halv timme innan vi promenerade hem till mig. Där vi satt och kollade igenom lite bilder, och videona från Rihanna och U2 konserterna. Precis innan Sara ska gå hem så börja vi prata med min värdpappa och H som sitter i köket och min värdpappa frågar mig åh är inte du på konsert i dag och hur var konserten i går..och så vidare. Och då säger H min kompis var på middag med Bono efter konserten och de tog bilder och så jag kan visa om du vill, ÖH där stod både jag och Sara och typ med hakorna nere i marken och fick ryck över att det inte va vi som var där. Och då säger hon åh tänk om jag hade vetat att du skulle dit då kunde jag ju sagt till henne så kanske du hade kunnat hänga på. Och de säger du nu??? Gahh hade fan offrat min vänstra arm på att få vara där. Frustrerad? JA!

Ne nu blir det sängen och får väl drömma mig bort i U2´s underbara låtar!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0