Fredag!

Hej hopp här ligger jag i sängen och ska sova vilken sekund som helst. Klockan är nu fyra på morgonen blev lite ändrade planer A kom hem med några backar öl och sa att han hade bjudit över några vänner så jaha tänkte jag trevligt så stannade hemma och inte för att jag hade några andra planer för den delen heller. Men därav att jag går och lägger mig nu. Sjukt trött och huvudvärk så på tiden att sova tänkte bara dela med mig lite av kvällens roligheter först, här har det dansats, sjungits, spelat något ölspel och sen spelade vi pingpong eller vad det nu heter som också är ett ölspel (typiskt amerikanskt) där jag och linda ägde totalt och killarna fick dricka den ena koppen efter den andra, pricksäkra tjejer girlpower! Jaja det har varit en trevlig kväll och nu laddar jag upp för New York city med sara i morgon, här ska handlas skor förstår ni

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0