Ett ögonblick som får en att smälta av lycka<3

Jag hade utan tvekan mitt livs bästa kväll i går. U2 ägde scenen totalt och bjöd på en show i värdsklass. Kan inte beskkriva de jag såg i går. Det var magiskt på alla sätt och vis. En full arena med skrikande folk lika överlyckliga som vi att få se U2, alla stod upp i stort sett hela konserten. Det var galet!

Arenan var bland det största och mäktigaste jag sett. Satt jämte ett äldre par och precis innan konserten började så började de prata med mig och Sara, de ställde massa frågor och vi satt och pratade allmänt om våra liv här i Amerika. och efter ett tag säger kvinnan men nej ni är inte au pairer väl? ni pratar ju jätte bra engelska. Precis som om vi skulle ljuga om en sådan sak. Men dem var mycket trevliga de bjöd oss på öl och de rockade loss jämte oss som aldrig förr genom hela konserten och de även gjorde vi.

Och ja även i dag styr vi bilen mot East Rutherford med i dag är det Rihanna som bjuder på showen, livet är underbart!




Fler bilder finner ni på Facebook ni som är intresserade.

Kommentarer
Postat av: Papi

Ett tufft o hårt liv i staterna hör jag :) Svedala bjuder på regn o arbete tjoho tjoho

2011-07-21 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0