Workout

Tog ett träningspass nere i källaren på ca 40 minuter, super skönt att röra på sig lite iallafall. Tjejerna är på sånglektion så är hemma själv. Precis gjort lite mat och städat iordning i köket, och ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig innan jag ska hämta upp Linda för att träffa de andra tjejerna på Rock'n'Joes.
Och som ni kanske inte vet  så jobbar min värdmamma i Washington på veckordagarna, hon åker på Måndag morgon och kommer hem Torsdag kväll. Så är bara jag, flickorna och värdpappan hemma men nu denna veckan ska han åka och jobba i Florida i två dagar så är bara jag och tjejerna hemma nu de två kommande dagarna. Så blir mer ansvar från min sida men jag är säker på att de kommer går super, men visst känns det lite konstigt men är ju trots allt bara två dagar.
Men oj vad tiden rinner i väg måste nog hoppa in i duschen nu, hejsvejs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0