Torsdag Kväll

Dagen i alla ära har varit bra, har hunnit med två maskiner tvätt, kollat basket, tränat och träffat Linda på stan och kom hem med en parfym och en stickad halsduk. Supernöjd med parfymen för den har utgått helt i Sverige och när jag såg den i hyllan här så kunde jag inte låta bli och sen att det var 55 % off gjorde verkligen inget alls så betalade 24 $ och i Sverige kostar den ungefär 100 $ och det är 100 ml så gjorde ett bra kap där tycker jag. Var sedan och hämtat C från skolan och körde henne till pianolektionen och medans hon var där så pluggade jag lite teori och sen hem och sätta kycklingpajen i ugnen och sen hämta A på tågstationen och sen hem och äta och har nu precis fixat i ordning i köket och min dag är över så ska snart hämta Linda och vi ska vidare för att träffa de andra tjejerna. Och i morgon är det fredag, Wiiieehoo!
Soligt och härligt!
Jag och Linda!
Mitt kap i dag, mycket nöjd må jag säga!
Stickad halsduk från Esprit!
Ha en bra kväll för det ska jag ha!
Puss

Kommentarer
Postat av: emmie som saknar dig<3

Snygg halsduk sötnos<3

2011-01-14 @ 08:02:08
Postat av: matilda

Är det därför jag inte hittat min favorit parfym? fasen också haha=)

2011-01-14 @ 08:32:47
Postat av: Jenny

Tack Emmie Gumman, miss you, ska ha en rejäl myshelg när jag kommer hem om sisådär 11, 12 månader:D<3



Matilda: Ja tyvärr det är nog så, tycker det är tråkigt att de slutar med alla dom färgade och bara behåller orginalet. :S. De är verkligen mina favoriter! :)

2011-01-14 @ 13:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0