Torsdag

Klockan är nu 9.00 och jag har hunnit med ett träningspass på 40 minuter, tvättat en maskin tvätt, bäddat sängarna, tömt diskmaskinen och väntar nu på att tvätten ska bli klar sen blir det en maskin till. Senare i dag ska jag hämta C från skolan och sen ska vi köra till hennes chandler lektion och efter det ska vi hem och laga tacos, mumsigt värre. Och i kväll ska jag träffa Linda, Pia, Anne, Rita och Silvia en runda, och i morgon är det fredag oj vad veckan har gått fort. I morgon så blir det förmodligen bio och på lördag ska jag nog ut och äta med flickorna.

Här är lite bilder sen gårdagen på Rock'n'Joes!
Pia!



Silvia och Pia!



Sina och Jag!



Ha en bra dag!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Emma

härligt gumman....:)) låter som du har ganska planerat o har en del o göra iaf ju...:))



ikväll är det simträning med Ville....o på lördag blir det nog växjö med kidsen ju o bio tack vare din snälla lilla mamma....:))



ha de gott stumpan....puss puss...<3

2011-01-20 @ 15:43:20
Postat av: Jenny

Ja det är skönt:).



Åh mysigt vilken bio blir det?:)



Ha en bra dag fina du:) PussPusspuss<3

2011-01-20 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0