Torsdag!

Började denna dagen som alla andra dagar med att göra frukost, plocka ur diskmaskinen och fixa lite. Håller nu på och tvätta anda maskinen tvätt och medans jag väntar på den ligger jag och kollar på basket och ska snart gå ner i gymmet och träna lite. Ska träffa Linda en runda sen när jag är färdig innan jag ska köra och hämta C på skolan och köra henna till sin pianolektion och efter som det ligger typ 30 minuter bort och lektionen är i en timme så är det inte lönt för mig att köra hem och sen tillbaka så jag ska sitta i bilen och vänta så passar då på att ta med mig teoriböckerna och pluggar lite nu inför uppskrivningen så att jag kan få ett New Jersey körkort. Och i kväll ska det lagas kycklingpaj och sen ska jag ut med tjejerna, och i morgon är det fredag och helg och på lördag blir det New york!
Puss

Vill ha vår och sommar nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0