Tisdag kväll

Nu har jag jobbat färdigt för dagen, tvättat tre maskiner tvätt i dag, bytt lakan, tvättat handdukar, lagat mat och städat i köket. Intressant va? vet att de kanske inte är det roligaste att läsa men så ser mina dagar i stort sätt ut. I dag lagade jag Indisk kyckling mer ris och broccoli och jag må säga att det var redigt gott. Senare i kväll ska jag förmodligen träffa Pia, en tjej från Tyskland som precis har kommit hit till USA, och vi ska nog träffa de andra tjejerna i kväll men vad vi hittar på är ett frågetecken, men om jag känner dom rätt blir det förmodligen Rock n Joes och de sitter aldrig fel.
Måste bara berätta en rolig sak som hände i går, när jag körde C till hennes lektion så körde vi bakom en stor lastbil och den var väldigt skitig på baksidan men jag tänkte på de förens C börjar asgarva i bilen och jag frågar henne då, vad skrattar du åt så pekar hon på lastbilen och då har någon skrivit bak på lastbilen i smutsen, I wish my wife was this dirty! haha !
Men men skämt och sido
nu ska ta och sikta in mig på en Beckfilm innan Pia hör av sig när hon slutat jobba!
Kvällens middag, Indisk kyckling mer klet ris och broccoli!

Kommentarer
Postat av: Emma

mums....ser ju hur gott som helst ut....duktig du är...!!!!

dom måste ha världens renaste sängar o kläder :)) hur mycket tvätt är det egentligen...

onsdag idag...ganska skönt...när det är onsdag eftermiddag....då är det liksom på rätt sida veckan....:))

på lördag blir det nog växjö o bio med kidsen, tack vare din söta lilla mamma som gett mej biljetter!!!!! Det ska bli supermysigt..

har fortfarande inget internet hemma :( hur trist som helst...men men....jag har ju tre måndares testperiod på Telia...så vi får väl se hur nöjd jag är sen o om jag vill ha kvar dom....hahaha....just nu ser de ganska mörkt ut....ggrrrrr....=//



ha en toppendag sötis... ♥



pussokram skumbanan

2011-01-19 @ 08:19:38
Postat av: Jennie

trodde att du var au pair? då passar man väl barn och så? inte leker städerska/hushållerska? Kraam

2011-01-19 @ 12:20:03
Postat av: Jenny

Jennie: Jo det stämmer, men tjejerna var hemma för det var snowday här och eftersom att jag har äldre barn behöver inte jag leka med dom utan jag kör dom mer till aktiviteter och hämtar dom från skolan och så.



Emma: Ja du de är mycket tvätt här, haha tvåtonårstjejer;). Ja det är skönt att de är onsdag, snart helg:).

Gud vad mysigt vilken bio?:)



okej stackare du får se till att fixa det snart:)



ha en bra dag emma:) saknar dig



Pusssssar och kramar vännen<3

2011-01-19 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0