Tisdag

Har inte sovit en blund i natt, vaknade kl 3 av ett konstigt ljud och tog mig en timme innan jag fattade att det regn/snöade ute. Är nog jätte dåligt insolerat här, jätte irriterande och jag kunde som sagt inte sova. Mitt alarm ringde kl 6.00 men gick upp kl 6.45 och gick ner i köket och plockade ur diskmaskinen och gjorde frukost men allt var så tyst så gick upp och då ligger tjejerna fortfarande och sover så tänkte nej nu försover dom sig, så gick till C och knackade på dörren och frågade ska ni inte till skolan i dag?, och då svara hon nej det är ingen skola i dag. Nehe ännu en Snowday! Konstigt de har aldrig skola när det har snöat ute, men H förklarade för mig att det är så många ungdomar som kör till skolan och att de kanske kör i 30 minuter upp till 1 h så för säkerhetens skull så stänger de skolan. Men men jag fick vila lite till så gick och kröp ner i sängen igen, och har nu vaknat till igen och ska snart släppa in städerskorna och börja med tvätten och det är tisdag i dag vilket innebär, lakan och handdukar med. Så medans det är i full gång så ska jag ta ett träningspass emellan. Och som jag nämde i går ska min värdpappa åka till Florida i dag vid 10, och senare i dag ska jag förmodligen kolla på C's basketbollmatch om det nu blir någon vill säga, och sen ska jag hem och laga middag, indisk kyckling med ris med broccoli står på schemat.
Ha en bra dag gott folk!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0