Söndag

söndag söndag söndag, kvällen i går var jätte trevlig åt som sagt på en fransk restaurang och maten var super god. När vi väl kom hem så satt vi oss vid tvn och kollade på amerikansk fotboll och började plocka ner julgranen lite smått. Blev inget pyjamasparty för min del var så trött när jag kom hem så blev en lugn kväll. Vaknade upp i dag runt 10 och hela huset var tomt men ser sedan en lapp i köket som A har skrivit att de är i kyrkan och kommer hem kl 1, jaha och vad ska jag göra nu då tänkte jag så åt lite frukost och sen har jag skypat med mina älskade föräldrar där hemma, Usch vad jag saknar dom, men skönt att få prata med dom. Så just nu gör jag ingenting men väntar på att pappa ska ringa upp ingen och underhålla mig lite innan familjen kommer hem. Senare i dag ska jag ut och köra med A och sen ska vi fira H som fyller 18 med tårta och presenter sen kanske det blir att träffa Isabel och Linda en runda senare i kväll.
Ha en bra dag alla kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0