Söndag!

Gårdagen var super, Jag, Linda började med att åka till Target och köpte massa chips och godis till kvällen och sedan körde vi hem där Sina väntade på oss och åkte till Westfield Diner för att äta middag. De hade allt man kunde tänka sig att välja mellan och gott var det. Jag åt något mexicanskt med kyckling och de var väldigt gott. Så de stället ska jag självklart besöka igen. Efter vi hade smällt i oss all mat så åkte vi till tågstationen och hämtade upp Silvia och Rita och begav oss sedan till Lindas place för Disneymovie night. Blev både Lejonkungen och Bambi men lejonkungen är en klar favorit hos oss alla. Blev en och annan tår och många skratt i går kväll. Och tiden rullade på och vid 1 var jag hemma. Kunde inte sova för mådde så illa efter allt godis men efter att ha kollar på lite basket och druckigt ett och annat glas med vatten så somnade jag tillslut.

Vaknade upp efter en konstig dröm inatt, drömmde att jag var hemma och firade min födelsedag men att jag skulle tillbaka till USA om två dagar. Men sen vaknade jag upp och trodde att jag var hemma i Sverige men så var jag här i stället?, fick en sån klump i magen kändes nästan härligt att vara hemma hemma men icke. Har precis avnjutit en od frukost, yoghurt med färska hallon och jordgubbar med flingor. Och ska snart ta och träna lite i gymmet. Senare i dag ska jag, Silvia, Pia och Linda åka till ett mall som ligger ungefär 30 minuter i från Westfield och shoppa lite. Men Linda och Silvia är och klipper sig nu så har lite tid att fördriva så ska försöka att röra på mig lite om jag inte fastnar här i stället just nu är sängen lite mer lockande än gymmet må jag säga.
Ha en bra dag!!
Linda at Westfield Diner!





Sina!



Min mexicanska mat, fick även pommes till som var friterade X2 nyttigt värre!



Rita och Sina!



här ska det ätas!





Rita



Sina!





Linda!



Jag och Silvia!



Rita!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0