Rock 'n'Joes

min onsdag har varit minst sagt lång och seg, eftersom att det var snödag så behövde jag inte hämta C eller köra henne till pianolektionen. Så har gjort en maskin tvätt och sen kollat lite beck och skypat med mami och papi. Sen bakade jag brownies till mig och tjejerna och nu har jag precis städat upp i köket efter middagen och det blev tacos denna afton. Tänkte att jag skulle vara hemma i kväll eftersom de flesta av tjejerna inte bor inne i Westfield så är det svårt att köra nu är glas halt på vägarna och en del av dom jobbar. Men fick precis ett meddelande av Manu som frågade om jag ville ses och självklart vill jag de så sällskaps sjuk som jag är. Så vi ska bege oss till Rock n joes nu vid 8 så ska bli trevligt att få umgås med någon själ i kväll.
Puss på er.
Brownies, mums!
Bilder från Rock n joes!
Manu!
Silvia och jag!
Silvia, jag och Manu!

Kommentarer
Postat av: shorty&myzan

Vi har dragit igång med en dagens blogg tävling, skulle vara kul om du ville vara med:)

2011-01-13 @ 01:51:47
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Emma

Good morning America....:)))



Hoppas du sussar sött just nu o att du vaknar upp snart till en bra skön dag. Jag har precis kommit till jobbet...kallt o ruggigt...bhrrurr...



Hade en mysig kväll igår med Malin..gick en promenad o sen beställde vi Thai...mums....o lite glass o chokladkaka efteråt med lite hallon o blåbär till....:)) inte helt fel...



o du bakade Brownies....såg riktigt smarrigt ut....duktig du är....o Taccos...funkar alltid juh :))



Kul att det är lite tjejer som du kan hänga med redan...förstår att det kan bli lite rastlöst emellanåt....



Usch är det så snöigt o halt o eländigt...=// nog ganska likt väder som här då...



Jag skulle försöka mecka till TV.n o bredband o telefon o SKIT igår....men gav upp vid 23,30...=// inte min grej...får se om jag kan lösa det idag kanske....vill ha Internet hemma nu....så jäkla konstigt o INTE ha de....när man är van vid det...men men ...det löser sej :))



"snackade" lite med en kompis igår som e från Borås som är i Chicago som aupair o berättade att du är i NewJersey nu o att du ibland tyckte de va lite enasmt o rastlöst ibland....o hon sa att du kan ju skriva på facebook i de olika organisationernas loggar och se om någon bor i närheten! Hon har inte en enda kompis som hon umgås med som kommer från samma organisation....vet inte....men kanske ett litet tips...kanske finns fler i närheten som du inte vet om ju....eller har du redan kollat det kanske,,,,



Nähä...får nog ta o börja jobba lite nu :))



ha en toppendag gumman....!!!



du är fantastisk...!!!



pussisar o kramisar ♥

2011-01-13 @ 08:31:18
Postat av: Jenny

Hej Vännen!



Jag har sovit toppen och ska nu upp och göra frukost till tjejerna. Som sagt i går var jag ute med två tjejer och det är kanon det är skönt att komma i väg och träffa lite folk.



Ja vädret är inget vidare och jag är helt desperat efter våren och sommaren just nu.



Jaha men du det förstår jag, jag hade nog inte klarat mig i en sekund utan mitt internet här om jag ska vara ärlig:P haha



Jaha jo jag har faktiskt gjort detta men inte så många som har svarat tror det flesta kommer nu i mars till juni, juli. brukar vara mest då:).



Ha en bra dag hjärtat så hörs vi! :)



Du är bra min pärla:) Pusssssar och kramar<3

2011-01-13 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0