Onsdag kväll

Körde till skolan runt 2.45 efter att ha skypat med Mami och Papi i över 1 timme. Hämtade upp C och körde henne till pianolektionen och jag satt i bilen och väntade, läste lite körkortsteori innan jag somnade till lite. Nu är vi hemma och vänta på att riset ska bli klart så vi kan äta Chili turkey! Luktar gott i allafall;).
Ikväll ska jag träffa Pia, Silvia och kanske Linda om hon har tid och inte behöver jobba. Blir nog en kaffe latte på Rock'n'Joes trevligt värre.
Ha en super bra kväll!
Chili turkey! Hoppas de smakar lika gott som det luktar!

Kommentarer
Postat av: Jonna

När kommer du hit och lagar mat?? hahh

2011-01-20 @ 08:48:05
Postat av: Jenny

haha så fort jag kommer hem, kommer jag och lagar mat till dig! :p

2011-01-20 @ 12:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0