Olivegarden

Nyss hemkommen från Olivegarden som är en Italiensk restaurang. Jag och 6 andra tjejer åkte dit för att äta middag, det var super trevligt och de hade jättegod mat. Känns skönt att börja träffa lite folk, det gör det hela mycket lättare.
Ledig i morgon så ska sova ut ordentligt och sen ska jag nog ta ett träningspass sen ner till Westfield city och ta en kaffe med Linda. Och på kvällen ska jag och min värdfamilj ut och äta för att den äldsta dottern fyller 18 på tisdag så ska fira henne i morgon kväll, och sen kanske vidare till sina's hus för filmkväll / sleepover party beror på när jag kommer hem från restaurangen.
Men nu ska jag definitivt sova är helt slut, så puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0