New York

Wow är ordet för new york! Rundturen var helt fantastisk, allt var som på film. Besökte Rocker Feller Center, Times Square, Frihetsgudinan, och Central Park. Men det häftigaste var uppe i Rocker Feller Center, att se ut över hela new york på kväll, hela atmosvären, alla lampor det var sjukt häftigt att se. Kom hem kl 11.30 och upp vid 7.00 i dag var inte så lockande, suttit på föreläsning hela dan så är helt slut nu. I morgon väntas ett möte och sen vid 12.00 ska jag ta bussen till Newark för att min värdmamma ska hämta upp mig så har lite fjärilar i magen just nu.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner för att ladda inf ör morgondagen.

Puss

Njut av bilderna, för jag njöt av stunden!








































Kommentarer
Postat av: Cissi

Det låter som om du har the time of your life! hoppas jag kan hälsa på dig någon gång i år! saknar dig massor gumman. Ta hand om dig, du är bäst! <3

2011-01-05 @ 20:29:14
Postat av: Jenny

Ja du jag hoppas vekligen att du kan komma och hälsa på mig gumman:) Skulle vara så kul. Saknar dig sköt om dig och fixa skype så vi kan prata;) Love<3

2011-01-06 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0