Movie time

Dagen blev inte alls som planerat pga snön och tjejerna gick inte i skolan så behövde inte köra på C alls i dag eftersom allt var inställt. Så väldigt slapp dag och den har varit både skön och uttråkande. Har varit på banken i dag med Linda för att de skulle hjälpa mig med min online bank, sen postade jag kort till min lilla farmor så hon inte ska oroa sig allt för mycket. Efter det gick vi till stop and shop och köpte lite pads, is te, deo och lite sånt innan Linda släppte av mig här hemma och tänkte då att jag skulle logga in på min internetbank men självklart funkar inte det, åhh så irreterande så nu måste jag gå ner dit i morgon igen! Buhh! Och efter att ha surat över det en stund gick jag ner i köket och åt lite sen la jag mig i sängen och kollade på en beck film och dom är lika bra varje gång jag ser dom. Skypade lite med mami och papi sen alltid lika kul och särskillt när papi säger så här: vet du vad detta är för ljud? Jag: Nej? Papi: Jag äter på en ölkorv! haha tack för den här ligger jag på andra sidan av atlanten och har varken ölkorv eller något annat svenskt och förra veckan när jag pratade med bror min så tryckte han upp en marabou choklad i hela Kameran och man blir verkligen inte alls sugen, nej nej! och i kväll ska vi på bio och en påse lösgodis hade verkligen suttit som picken över i:et i kväll för mig men nix pick får nöja min med popcorn.

Filmen som vi ska se blir nog den nya med Ashton Kutcher, No strings attached! Tror att den är redigt bra men skriver mer om den i nästa inlägg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0