Måndag och första arbetsdagen!

Hej!
Måndagen är här och detta är min första rediga arbetsdag, kl ringde på 6.00 lagom trött men låg kvar i sängen i en halvtimme och gick sedan upp och fixade mig lite. Sen ner till köket för att fixa frukost till tjejerna innan de körde till skolan. Dagen i dag är väldigt lugn, bäddade deras sängar och håller nu på att tvätta. Och det är väl det jag ska göra i dag, H hämtar C vid skolan sen för de ska på någon aktivitet så de kommer inte hem förens kl 8 eller 9 i kväll och värdpappan lika så och min värdmamma kommer hem på torsdag då hon jobbar i Washington. Så är lite långtråkigt har en konstig känsla i magen men har nog inte riktigt vant mig ännu och särskillt inte att vara helt själv om dagarna. Men ska förmodligen möta upp Linda sen för att ta en kopp kaffe på Starbuck för att fördriva tiden en aning och sen ska jag ta ett träningspass och kolla en Beck film.
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman min <3



åååhh...va jag tänker på dej...o saknar dej.!!! Förstår att de känns konstigt allting, speciellt innan man hittar sin plats i den nya familjen o vet var ribban ska läggas o hittar sina nya rutiner.



Har inget internet hemma ännu o har inte jobbat sen innan jul så jag har varit lite off =// men nu är jag på kneget igen o uppdaterar mej lite ;)



mysigt o messa lite förra måndagen...o vi båda två var lite smått vilsna fast på olika sätt...hade varit mysigt o bara sitta med dej då o dricka te och bada fotbad o fnissa just då....usch ingen rolig kväll....:((



Är de många au-pair tjejer som bor i närheten som du träffar o lärt känna?!



KÄnns de som du kommer ha "för lite" o göra eller...det är ju inte heller så bra kanske,,,men jag tror du ganska snart kommer känna dej mer säker hemma hos dom o hitta saker o göra o fördriva tiden med...



Har du kollat skola ännu...det är ju perfekt om det inte är super-fullt-upp med "jobbet" ju.



Bra att pappsen laddade upp med lite DVD-filmer :))) de e perfekt, film är toppen...



tror de blir lite träning här också sen o en lugn kväll....lämnade barnen till Daniel igår...så första veckan utan dom :´( superkonstigt o märkligt o tungt på många sätt...men samtidigt är jag så slut efter dom här veckorna med flytten o så så det blir nog till att försöka sova ikapp lite tror jag...



hahaha....JAG som bloggar här nu ju....kände bara att jag ville uppdatera dej lite...:)))



kul att du skriver lite här :)) me like...du känns lite lite nära då liksom...:)



hoppas du får en go filmkväll....har ingen DVD :(( ännu iaf så vi kan inte samkolla film ännu....hihih....;))



va rädd om dej hjärtat mitt....du är STARK, FRI o MODIG glöm aldrig det...hör av dej va det än är o när det än är....lova det....finns för dej 24 tim om dygnet min skatt....



pussar o kramar i massor <3

2011-01-10 @ 15:31:57
Postat av: Jenny

Emma vännen saknar dig så mycket! Tror med att det kommer att känna bättre om ett tag men har träffat Linda och Rita i dag så har varit okej och ska snart träna och sen iväg igen så dagen har varit bra :). Ja det var toppen skönt att få prata med dig även fast jag hellre hade varit hos dig och kollat, film druckigt te och badat fot bad;). Men det tar vi igen sen när jag kommer hem. Ja det är en del som bor här som jag har träffat någon gång men känner inte till alla ännu.



Jo o dag har det varit mycket ledigt men i vanliga fall ska jag hämta ena dottern kl 3.30 så kör hemifrån senast kavrt i 3 :P så det är okej :).



Jag ska till skolan nu i veckan och kolla vad det har för klasser som man kan ta och så, hittar nog någon som jag gillar:)



Ja det är perfekt har hela beck samlingen med mig :D.



Ja usch kan förstå att det känns väldigt konstigt för dig :(. du får ta och ta hand om dig själv lite nu och ta och sova ut och kolla någon bra film och göra det bra för dig för det förtjänar du gumman:).



haha det gör inget är super kul att läsa:)



Ja våran film kväll tar vi när du fått dvd hahah kommer bli super :).



Lovar att jag ska vara rädd om mig och du med, TACK emma det värmer du är super på alla sätt. Och om det är något så hör jag av mig det lovar jag, är glad att jag har dig :)



Pusssssar och kramar och massa kärlek till dig <3

2011-01-10 @ 23:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0