Måndag kväll

Nyss hemkommen från Outletmall som ligger ca 20 minuter här i från. Tog en fika med Linda och Rita på Starbucks, gick och strosade runt på stan, och käkade lunch. Sen bestämde jag och Rita oss för att åka till outletmall för att kolla lite tyvärr kunde inte Linda hänga på då och var tvungen att jobba så vi fick åka själva. Och stället var helt okej men kanske inte redigt min grej men finns hur många köpcenter som helst så behöver nog inte oroa mig. Men det var en trevlig dag. Ska nu gå ner till gymmet och träna lite sen dusch, fixa lite middag och sen hämta Linda för att träffa några andra tjejer på Starbucks över en kaffe.
Ha en bra kväll!
Rita & Jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en helt okej dag faktiskt juh :))

kram sweetie ♥

2011-01-11 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0