Måndag igen!

Jaha då var det måndag igen, min helg har varit bra i fredags blev det bio och i lördags filmkväll med tjejerna och i går åkte vi till Menlo park Edison mall och strosade runt blev en del inhandlat, bla body butter, lip butter, underkläder och en parfym. Efter att vi gått där i någon timme blev alla hungriga så gick och åt och för mig blev det kinesiskt mumma! Sen var kl 17.55 och vi bestämde oss för att åka på bio på road 22 och kolla på Black Swan och eftersom att de tar 30 minuter att köra så var vi precis i tid innan de stängde kön. Och en sak som är annorlunda med bion här än vad det är i Sverige är att man får ingen bestämd plats att sista på utan man får sitta precis vad man vill, verkligen smidigt. Filmen i säg var väl helt okej tyckte att den var lite konstig och går inte direkt att sätt under någon kategori den var både psykisk, läskig och ja jag vet knappt men konstig var den men nog inget jag skulle rekommendera. Efter att filmen var slut så åkte vi hem så var hemma lite innan nio, trött som man var blev det bara lite amerikanskfotboll på tv innan jag somnade.

Måndag i dag som sagt och måndag för mig är nog den tråkigaste dagen på hela veckan då jag är hemma själv från 7.15 till 9 i kväll tjooohoo. Men min värdmamma är hemma nu till halv 9 då jag ska köra henne till flygplatsen för hon ska åka och jobba i San Francisco. Sen ska jag hem och fixa med tvätten så i dag blir en lugn dag. Ska nog träffa Linda sen så att vi kan fixa ett security card och åka till skolan och kolla om jag kan skriva in mig.
Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0