Lovely Friday!

Underbart att fredagen är här, dock inte att de kom ännu mer snö i natt, är så sjukt trött på detta dystra och tråkiga väder. Men i dag skiner i allafall solen så blir lite gladare men vill bara ha vår och sommar så fort som möjligt.
I och med att det snöade i natt så är flickorna hemma från skolan i dag iallafall H men C ska dit en runda snart så ska förmodligen hämta henne senare i eftermiddag.
Har som vanligt tömt diskmaskinen, men gick sedan och la mig en runda till innan jag gick upp och kunde bädda tjejernas sängar, satt sedan på en maskin tvätt och sen gick ner i gymmet för att träna. Så har precis tränat klart och hunnit att få i mig lite frukost. Och sitter nu och väntar på att tvätten ska bli klar, blir nog bara en maskin i dag inte s mycket tvätt för en gångs skull, annars brukar det ligga berg med tvätt och jag undrar alltid varje gång hur kan de ha hunnit använda allt detta? hum jaja!
Gårdagen spenderade jag som sagt med Pia och Linda på Rock'n'Joes och det var lika trevligt som vanligt. Vi satt och pratade om vad vi skulle göra i helgen och kom fram till att på lördag ska vi nog ut och äta och sen ha filmkväll hemma hos någon med massa gotti gotti men saknar verkligen svenskt godis, helt desperat efter det just nu tror att det är så bara för att man vet att man inte bara kan gå till affären här och köpa det som man kan hemma. Men tur att mami och papi kommer snart och kan ta med sig en del, så bästa att börja skriva en svensk önskerlista.
I kväll tänkte jag, Linda, Pia och Silvia gå på bio här i Westfield men vi vet inte redigt vilken ännu men jag är sugen på att se The Dilemma den sägs vara riktigt rolig.
snö snö och ännu mera snö!



I dag är det den 21 Januari så vill passa på att gratta min lilla prinsessa Nathalie som fyller år i dag! Hoppas att du får massor med packet och en stor barbie tårta och att du fått mitt kort jag skickat till dig! Tänker på dig och saknar dig så lilla gumman! <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0