Lördag

Filmen i går var verkligen hur bra som helst, romantisk, rolig, och spännande ja det verkligen en tjejfilm. Så den
är att rekommendera.Var hemma runt 12 i går så var jätte trött när jag kom hem och har nu precis vaknat kl 10.30 skönt att sova ut redigt. Ligger i sängen nu och skriver med värsta magknipen, och kollar ut genom fönstret och det ända jag ser är snö snö snö men solen tittat fram i bland och visst är det skönt men inte kul att min värdpappa säger att det ska komma ännu mer snö på onsdag!! Allvarligt så tar detta väder dö på mig eller är det bara jag som känner såhär om vintern just nu? ska iallafall snart hoppa upp och gå ner i köket för att äta frukost, sen slår jag nog till med en Beckfilm.
Angående i kväll så är det fortfarande lite frågetecken men de lutar mot ut och äta och kolla film, och de låter bra i mina öron. Blir nog Disney tema i kväll och sen lite gotte på de, men så tråkigt att de inte ha lösgodis här är nog bara i sverige vi har de skulle jag tro. Men men tror det blir än bra kväll vad som än händer.
Hoppas ni får en bra kväll hemma i Sverige.
Och här är lite bilder sen i går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0