Fredag!



hallå hallå äntligen fredag och den är mer än välkommen hos mig.

I går var det fördelsedags middag för Rita, så vi var på ett jätte trevligt ställe och åt Friday`s hete det. Himmla god mat och trevlig personal. Kvällen var super och en bild säger mer än tusen ord så här får ni lite bilder från kvällen.





Linda!



Silvia och Anne!






Gi och Jag!




Rita och Sina!




Friday`s



Jag och Rita!



Åt pasta med chili, kyckling och räkor! Att rekommendera.




Näst in till all personal kom och sjöng för Rita, syns dock inte så bra på bilden!



Varm brownie med glass och chockladsås, var i himmelen några minuter där!



haha Sina visar sin bästa sida!



Jag och Sina!



Alla tjejer samlade! :)



Har precis avklarat ett träningspass och maskinen är i torktummlaren toppen! så ska nu hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att åka och hämta Linda för vi ska ner och ta en kaffe och fixa lite på stan. För i kväll åker jag och Linda med Silvia till Vermont för en hel helg med snowbordåkning, och många skratt, kommer bli en dunder bra helg tror jag. Tack dock inte med mig datorn så ni får uppdatering sen när jag är hemma.

Måste visa dom här fina Ugsen som min värdmamma gav mig i dag, dom passade varken henne, C eller H så hon sa att jag kunde ta dom. Verkligen super snällt av henne!



Hoppas ni får en super bra helg mina kära, saknar er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0