Fredag!

Fredagen är här och det känns bättre än vad de någonsin har gjort sen jag kom, känner mig som en människa nu och att jag kan njuta av stunden, har träffat många trevliga tjejer och de gör det mycket lättare.
Började dagen med att göra frukost till tjejerna, tömma diskmaskinen och fixa sängarna, sätta på en maskin med tvätt och medans den gick igång så tog jag på mig träningskläder och gick till gymmet, skönt att träna på morgonen som man vaknar till lite. Åt sedan lite frukost, färska jordgubbar, hallon, björnbär och blåbär samt lite vaniljyoghurt och hembakat bröd.
Har nu duschat och satt på den andra maskinen tvätt och ska göra mig i ordning innan Silvia och Linda kommer och hämta mig så ska vi ner till Westfield Town och fixa bibliotekskort, gå till banken, posta brev och sen 12.30 är det lunch på Tinga's med tjejerna innan jag ska hämta C och hennes kompis från skolan.
Planerna  för ikväll är att jag ska träffa Nathalie och hennes kompis från New York samt Linda så ska bli mycket trevligt. Och i morgon blir det heldag i NEW YORK!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0