Disney kväll at Lindas place!

Alla frågetecken införkvällen är borta och vi slår till med Disneykväll samt ut och äta något gott. Sen ska vi till Target och köpa med oss sånt som man behöver för en lyckad filmkväll. Och i kväll bjuds det på Lejonkungen och Bambi men lejonkungen är en klar favorit hos mig.

Har kollat färdigt på Beck och dom är som alltid lika bra och man blir aldrig besviken på Martin Beck eller Gunvald Larsson. Har hunnit med och skypa med mamma och pappa två gånger i dag också tänkte träna lite med hoppar det och överlåter de till morgondagen i stället tror jag. Dagen i all ära har varit väldigt lugn och nu har jag bara suttit och kollat tv med C och ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning innan jag ska hämta Linda kl 6. Ha en bra lördag gott folk.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0