vinterland!



hej alla solstrålar!

Vaknade upp i dag och tittade ut genom fönstert och ser världens vinterlandskap! Skoja med mig, jag som trodde att våren hade kommit men icke. Usch är så trött på detta nu vill bara gå i idee och vakna när våren har kommit.

I dag är det the presidents day så C är hemma från skolan. Åkte och lämnade in bilen på service innan och har nu vikt den första tvätten och tryckt i mig Amerikanska våfflor med sirap! Hunnit skypa lite med mamma och pappa och ska kolla lite beck i väntan på den andra tvätten. Innan jag ska hämta bilen och köra C till sånglektionen.

Ha en bra dag!

Pusss


Kommentarer
Postat av: Therese Karlsson

Hej.

Kanske känns lite bättre om jag berättar att det små snöade i ljungby lite ikväll också.. Lite plåster på såren i allafall! =)

Men håller med dig mer sol nu!!

Hoppas du har det bra i USA, och som bloggen skriver verkar det verkligen stämma!! =)

2011-02-21 @ 21:11:47
Postat av: Jenny

Hej! Ja man slutar aldrig förvånas med denna snö! ;) Usch!



Hoppas på sol så fort som möjligt, men våren kommer nog snart i hope! :)



Tack jag har det bara bra här hoppas allt är bra där hemma med! :)

2011-02-21 @ 22:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0