Torsdag



Idag skinner solen här i Westfield, men det är fortfarande riktigt kallt och längtar så mycket efter våren just nu. Kvällen i går på Rock n Joes var som vanligt bra, planerade lite till helgen och om det inte snöar på lördag åker vi in till New York till en club där som heter Websterhall. Och på dagen blir det shopping på Menlo park ett stort köpcenter som ligger ungefär 30 minuter här i från.

Har nyss vräkt i mig en redigt smarrig frukost, vaniljyoghurt med färska hallon och blåbär mums! Så håller på med tvätten lite och sen ska jag ställa mig i köket och laga mat tills i kväll kyckling och pasta står på dagens meny. Sen kl halv 3 ska jag hämta C från skolan, äta och fixa i köket. Sen i kväll ska jag träffa Hanna här i Westfield Town över en fika och lite tjejprat.

Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0