Torsdag!



Godkväll!

Klockan är lite över halv 11 och jag kom precis hem i från Starbucks, har varit och fikat med Hanna! Super mys! Planerade lite inför en tripp till NYC nästa helg! är skönt att ha något att längta till. Har även börjat regna nu under kvällen, Jipppii så nu kan denna h*lvetes snön smällta bort och våren kan mer än gärna komma nu nu nu.

Körde C till skolan i dag för H var sjuk. Sen blev det som vanligt tvätt men bara två maskiner i dag ;). Blev en timmars promenad innan jag hämtade C igen och körde henne till Pianolektionen. När vi kom hem så bestämde vi oss för att beställa mat så blev Mexicanskt.

Morgondagens planer blir att jag ska vara hemma och sitta "barnvakt" åt C och hennes tre kompisar de ska ha lite tjejkväll för mina värdföräldrar ska fira alla hjärtans dag nu denna helgen för den helgen när det är så är det alltid så mycket folk så de brukar fira det någon helg efter. Så i morgon ska vi beställa pizza och min värdmamma har köpt så mycket brownies, popcorn och allt gott man kan tänka sig tills i morgon så ska nog klara mig fint. Hanna kommer också och håller mig sällskap underkvällen så kommer bli toppen.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0