Torsdag



Godmorgon!

Startade även denna dagen men en promenad i detta underbara väder. Och i dag ska det bli upp till 13 grader, sjukt härligt. Känns konstigt att det kan gå från -2 till +13 på en dag bara sådär men varför klaga. Gick förbi stan på vägen hem och stannade och köpte med mig en kaffe latte från starbucks. Sitter nu här hemma och har satt på en maskin tvätt och ätit en god frukost och ska börja fixa med maten snart och i dag blir det lasagne med vitlöksbröd.

Fredag i morgon och som jag nämt innan så går veckorna så fort känns overkligt. Så i dag är det exakt två månader tills jag fyller 20 och om tre dagar så är det två månader tills min älskade familj kommer ♥ och om 10 dagar så har jag varit här i två månader. Overkligt men sant!

Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0