Tisdag



Hej alla söta!

vaknade upp i dag genom att sol sken in i mitt fönster. Underbart att vakna upp till det så vill jag vakna upp varje dag, fick massor av energi. Gick upp och gjorde frukost och började att tvätta tjejernas lakan. Tog och vilade lite medans maskinen gjorde sitt innan jag tog och hoppade i mina träningskläder och tog en powerwalk på 30 minuter innan städpersonalen kom. Tvättade sedan andra maskinen och väntade på att lakanen skulle torka. Hann ta en dusch och äta en god frukost innan de var torra och jag kunde bädda deras sängar.

Skypade med mamma och pappa i en timme, och efter att ha vikit den sista tvätten så lagade jag mat och på kvällens meny står det i kväll Sloppy Joes med ris, majs och nybakat bröd.

Sitter nu med en kopp Svenskt té Rabarber och vanlij smak och några bitar choklad, njutning!

Om någon timme ska jag köra och hämta C från basketen och i kväll ska jag träffa tjejerna en runda över en kaffe eller två.

Ha det bra så hörs vi!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0