Tisdag



Träffade Rita och Manu på Rock´n´Joes i går vid 6 över en kaffe och lite tjejprat. Blev tre timmar innan jag begav mig hem tröttare än tröttast blev en påse m&m's och lite Nhl innan jag somnade.

Men inte var jag piggare i dag för det, fy för att gå upp tidigt. Som vanligt gjorde jag frukost, sa hej då till tjejerna och gick upp för att börja fixa med tvätten, har lakan och handdukar i dag med oj oj oj så roligt! Satt på en maskin tvätt och tog mig sen ann rullbandet för en powerwalk. En varm och lång dusch blev det efter och en smarrig frukost. Så nu mår jag prima. Andra maskinen är nu på och städpersonalen har anlätt så har lite sällskap i några timmar.

Ska göra pasta och köttbullar med vitlöksbröd till middag ikväll så ska förbereda det innan jag ska åka och hämta C från hennes basketbollmatch.

Ha det bra!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0