Svenska köttbullar



Stått i köket och rullat och stekt köttbullar och här ser ni resultatet, syns att de är hemmagjorda men vad gör de om de smakar gott. Blir nog inte som mammas med nästan kanske. Så till dessa blir det pasta och sås.

Linda kom förbi en runda innan, vi bestämde oss för att ta en promenad i detta underbara väder. Så skönt att kunna gå utomhus nu när snön och isen börja smällta och man kan se gräset. Solen sken på oss men dock var det lite blåsigt men på fredag har de lovar 16 grader här, hur underbart är inte de kan knappt vänta!

Kom hem runt 11 och åt lite och skypade en runda med pappa, tog en lite taktikvila och ska snart ta och koka pastan och sen åka och hämta C från skolan och köra till pianolektionen.



Nu kan man äntligen se gräset och få lite vårkänslor!



Hugs!

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Muuummmss.....duktiga du...!!!! ser ju sjukt goda ut...!!!!



hoppas de blev lyckat o att de förr familjen i smaken :))



torsdag idag....skööönt....då e de ju liksom fredag imon...



min syster o familj kommer ner imonkväll o ska hälsa på far o så....så de blir mysigt...



längtar helt GAAALET efter våren jag med....tror aldrig jag längtat så mycket som detta året...!!!!



jag ska absolut hälsa från dej till dom såklart...!!!!



ha de bra nu gumman....tänker på dej med...!!



pussisar o kramisar... ♥



2011-02-17 @ 10:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0