Sushi time!

Kom nyss hem från Plainfield där Rita bor. Jag, Silvia och Pia åkte dit för att äta middag så blev sushi. Har endast ätit det en gång innan och jag kan nu säga att jag faktiskt gillar det. Och måste erkänna att trodde inte att man kunde bli mätt på sushi men vet nu att det kan man. Jag och Rita beställde tillsammans så fick massa plock mat och vi kunde välja precis vad vi ville ha, super smidigt. Men de vi inte visste va att om man inte åt upp allt så var man tvungen att betala och vi åt inte upp allt så kvinnan sa att vi måste äta upp och där sitter vi och nästan spyr för att vi är så mätta men sen kom vi på den brilljanta idén eftersom att ingen orkade äta så tog Rita sin servett och la två bitar där och stoppade ner i väskan lite smidigt så att ingen skulle se. Men sen tog Pia en i munnen och sa "see you later"! och rusar till toan och vi fattar ingenting och efter typ en kvart kommer hon tillbaka och asgarvar, och säger I thought I would die och sen förklarar hon att hon har stoppat in sushin i munnen för att sedan gå till toan och spotta ut den men när hon väl kom till toan så var det två tjejer framför henne i kön så hon bara stod där med hela munnen full med sushi och bara väntade på att få spotta ut det haha gud vad vi skrattade och någon måste ju ha sett det och trott att vi var helt tappade eller något men vi fick oss ett rejält skratt. Och sen betalade vi och såg glada ut och gick där ifrån. Körde först hem Rita och sen släppte Silvia av mig så blev ingen bio för vi varken orkade och sen hade den redan börjat så nu ligger jag här i sängen och gäser efter all denna sushi men gott var det.

I morgon vid 12 ska vi åka till Menlo Park Mall för lite shopping och om vädret tillåter så blir det utgång i New York!







Nu ska jag sova så puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennica

absolut inte helt fel om du vill skicka mig en liknande sushi tallrik jenny ;)

2011-02-05 @ 05:09:10
Postat av: Jenny

Onej de var redigt gott! Du får komma hit så ska vi äta sushi :)

2011-02-05 @ 15:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0