Söndag

Godmorgon!

Gårdagen i går var hur bra som helst, började med att Rita hämtade oss runt 8, sen vidare till Westfield Dinner för middag. Efter det handlade vi vin och sen körde Rita till Hoboken som ligger ungeför 30 minuter ifrån Westfield och
när vi kom fram ställde vi bilen där i ett parkeringshus och tog pendelen in till New York som tog ungeför 10 minuter. Hade lite problem med att hitta när vi väl kom fram men vi hittade tillslut efter att ett par hjälpt oss. Inträdet kostade 35 $ och garderoben kostade 4 $ per jacka/Koffta lite dåligt att man ska betala fö varje klädesplagg man har på sig man är van att det bara kosta 20 kr i lilla Ljungby ;).

Men hade en grymt rolig och galen kväll/natt/morgon på Websterhall med tjejerna, blev mycket skratt och dans och var verkligen kul att prova på utelivet här i NYC. Så mycket folk och så mycket liv hela tiden. Så Runt fyra begav vi oss mot pendlen igen för att ta tåget tillbaka till Hoboken, fick vänta där i  ca 20 minuter så var framme i Hoboken kl 5.30 sen var vi hemma i Westfield kl 6.05. Var si himmla skönt att krypa ner i sängen efter denna kvällen, hade så ont i fötterna och jag hade ändå inte högklackat och tack gode gud för de.

Har precis vaknat ungeför och kl är 12 sovit sex timmar och ska snart äta lite innan jag ska hoppa in i duschen och sen ska jag och min värdfamilj åka iväg till deras kompisar och kolla Super bowl finalen.

Ha en bra söndag! Puss
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0