Söndag!



Blev som sagt en tripp till IKEA i lördags med Hanna och Pia. Blev självklart svenska köttbullar och även en hel del inhandlat. Själv köpte jag tre doftljus, marabou choklad, ahlgrensbilar, gifflar, daimtårta, och rågbröd! Så nu har jag bättrat på det svenska skafferiet en aning.

Efter trippen till IKEA åkte vi hem och jag satt på en beckfilm och tog det lite lugnt, hanna skulle jobba kväll så jag och Pia slog till med trerätters middag på Friday´s, ett av mina favoritställen här. Var en mycket trevlig kväll och somnade nästan direkt när jag kommit hem efter lite tv tittande.



min utsökta efterrätt! Brownie!!



Ett försök för en normal bild, dock ej så lyckad men ändå den mest lyckade av alla bilder vi tog!

Solen skiner som vanligt i Westfield i dag, har nästan blivit lite bortskämd med det här. Dock så är det väldigt kallt men de gör inte så mycket. Så senare i eftermiddag ska jag och pia ut på en härlig långpromenad ska bli skönt att komma ut lite.

Ha en bra dag mina kära!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0