Paket från Sverige!



Hej!

Fick paket så här en tisdags eftermiddag från kära mor och far! Gjorde definitivt min dag, innehöll massa smått och gott, så detta ska jag njuta av rejält!

Har tvättat, tvättat och åter tvättat i dag! Fyra maskiner blev det. Städfolket var här också och gjorde oss sällskap. Var och lämnade in mattor på ett tvätt ställe här i Westfield. Var även ute och gick en runda med Pia, blev ett stopp på Postkontoret och starbucks innan vi promenerade hemmåt. Har varit -8 grader och sol men var väldigt skönt att gå i.

Till middag i dag blev det kyckling gryta med grönsaker och ris. Men när jag väl skulle göra ris så hade vi inget hemma, suck! Så fick åka till affären och köpa så nu har både jag och C mat i magen och jag har städat upp i köket och har jobbat klart för i dag. Så ska hoppa in i dushen och sen träffa Pia över en kaffe.



TACK Mami och papi




Kvällens kyckling gryta och vi fick ris till detta ;)



Ha en bra kväll mina vänner!

Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0